Verticuteren verwijdert de viltlaag van het gazon

Hoe kunnen we je helpen?

Wij ontvangen graag jouw vragen en/of suggesties...

Algemene vragen

Algemene vragen

Wil je iets weten over onze producten of heb je een andere vraag waar wij je mee kunnen helpen?
Contact ons team
Contact met een gazon-expert

Gratis adviesgesprek

Wil je liever eerst persoonlijk contact voordat je klant wordt? Dat kan! Plan nu een gratis adviesgesprek in.
Financiële vragen

Financiële vragen

Heb je vragen over je betaling, je factuur of één van je lidmaatschappen bij ons? Mail dan onze support afdeling!

Direct verder zonder dat je hoeft te wachten op een reactie? 

Veel gestelde vragen

Hoeveel (extra) tijd kost het me?

De benodigde tijd is afhankelijk van de grootte van het gazon oppervlakte, waardoor het moeilijk is om een specifieke tijd aan te geven.

De hoeveelheid tijd die je aan gazon werkzaamheden besteedt, varieert per seizoen. Echter, door samen te werken met MijnGazonCoach en de gazon werkzaamheden in de juiste periode, volgorde en op het juiste moment uit te voeren, zal het zeker tijd, geld en frustraties besparen. Dit komt doordat je het gazononderhoud op de juiste manier uitvoert.

Bovendien hoef je niet zelf uit te zoeken wat wel of niet werkt, en bespaar je geld doordat je geen producten hoeft te kopen die uiteindelijk niet effectief blijken te zijn.

Krijg ik een persoonlijk aanspreekpunt / begeleiding?

Ja, zolang je een lid blijft, heb je recht op persoonlijke begeleiding (Plus-coach en Pro-coach). Je kunt via de community zelf een bel- of videoafspraak inplannen op een tijd die jou het beste uitkomt.

Zijn de abonnementsprijzen prijs vast?

De abonnementsprijzen zijn prijsvast, wat betekent dat er geen verhogingen zullen zijn.

Moet ik per jaar betalen?

Nee, je hebt de keuze om per maand, per kwartaal of per jaar te betalen bij MijnGazonCoach. Er is geen vereiste voor een langetermijncontract voordat je begint.

Is er een niet-goed-geld-terug garantie?

Ja, als je niet tevreden bent over de geleverde diensten, horen we dat graag. We zullen samen kijken naar een passende oplossing.

Hoe kan ik mijn abonnement opzeggen of wijzigen?

Je kunt je abonnement eenvoudig opzeggen of wijzigen via je persoonlijke dashboard.

Wat is de opzegtermijn?

De opzegtermijn voor je Membership bedraagt 30 dagen. Je kunt het opzeggen van je Membership eenvoudig zelf regelen via je persoonlijke account.

Wanneer kan ik beginnen met het Online Gazon Programma?

Zodra je je hebt aangemeld, krijg je direct toegang tot het platform en kun je beginnen met het uitvoeren van de gazonwerkzaamheden voor de desbetreffende periode.

Jouw Contactgegevens

Onze Contactgegevens

Contactinformatie
MijnGazonCoach
Rijnland 321
8245 EE Lelystad
info@mijngazoncoach.nl
+31 6 34 94 14 17
BTW nummer: NL004056647B80
KvK nummer: 85146188
Nederland


Vrienden worden op social media?